onsdag 20. januar 2010

Rommet vårt!

Idag skal dere være så heldige at dere skal få vite hvordan det ser ut her vi bor. Men aller først så skal dere få vite hva vi har gjort de siste dagene. Siden sist har vi begynt på språkkurset, mer informasjon om dette komme senere, vi har vært på en del møter om prosjektet vi deltar på her nede, mer informasjon kommer om dette også. Vi har feiret bursdagen til en av de finske gutta, med kake og champagne (: Har også hengt litt med den Slovakiske mafian også, men det er bare litt sånn tilleggsinfo!









Bursdagsbarnet!










Rommet sett fra døra. Og jaggu så er Hans i senga også! :P











Arbeidsplassen














Dassen



















Fra vinduene på rommet


















Kjøkkenet





















Studentblokka. Vi bor i det vinduet øverst til høyre på det nederste bildet














Og jeg har kjøpt meg gitar! =D

2 kommentarer:

  1. Eg synes du burde kreditere fotografen meir, Kjellis.

    For øvrig kan eg informera om at den svarte prikken under vindauge nr 3 frå høgre i øverste etasje er jakka mi som hang til lufting. Eg skreiv masse om språkkurset i dag forresten. Trur eg skal henvisa til deg for handlingsresyme...

    SvarSlett
  2. Det er jo minst 10 ganger finere enn det jeg forventet!

    SvarSlett