søndag 21. februar 2010

Siden sist

I den siste tiden har jeg fått mange klager fra mine 3 lesere, at det kanskje er på tide å oppdatere bloggen min igjen, og jeg har hele tiden sagt "Jada, tar det i morgen"! Og sannheten er den at jeg hele tiden har tenkt at jeg skulle ta det dager derpå, men er ikke akkurat det jeg har prioritert gitt. Litt synd for dere som vil lese, men men, sånn er livet!

Siden sist har det vært en uke praksis og en uke vinterferie.

Vår første uke i praksis besto av observasjon og besøk til 3 forskjellige barnehager, den første barnehagen var vi i 3 dager, og dette er også den barnehagen som er vår hovedpraksisbarnehage. De to resterende dagene tilbragte vi i to andre barnehager, den ene var en blanding av slovakiske og Roma-barn. Den siste barnehagen var en privat engelskspråklig barnehage. Alle 3 barnehagene var veldig interessante på hver sin måte, og gleder meg til å ta fatt på de resterende ukene! Neste uke skal vi på skikurs med barnehagen i 4 dager, med overnatting. Det blir gøy!

Vinterferieuka har gått veldig fort, og blitt brukt til møter om NIL-prosjektet vi deltar i. Vi har også gått på ski med viserektoren for det pedagogiske fakultet, og hatt "møte" med 4 utenlandske fedre og pratet om unger, språk og kulur. Og jeg kan jo ikke glemme å nevne det at vi har vært på museum, på eget initiativ. Andy Warhol museum!

Mer enn dette orker jeg rett og slett ikke å skrive, for ta en mer utfyllende blogg når jeg kommer tilbake fra skitur! Vil dere lese mer om hva vi har gjort den siste tiden, besøk bloggen til Mari og Hans, de har skrivi litt mer enn meg! Bilder vil også komme en gang i løpet av fremtiden. Når vet jeg ikke!


- K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar